۱۳۸۸ شهریور ۴, چهارشنبه

اخباري از هموطنان در ايران - 4 شهريور

تهران

  • صبح روز سوم شهريور در ميدان تجريش امام زاده صالح عده اي ازجوانان قبل از اذان صبح وارد امام زاده صالح شدند و درآنجا همراه با موذن الله اکبر و مرگ بر ديکتاتور را سر دادند.
  • ساعت 15 روز گذشته 3شهريور در ميدان تجريش چند بسيجي يک پسرجوان را به جرم روزه خواري به قصد كشت زدند .مردم هم براي دفاع ازآن پسر با 3 بسيجي در گير شدند بسيجي ها بعد از زدن اسپري اشک آور به سوي مردم روزه دار فرار کردند
  • فراخوان براي تظاهرات در 17 شهريور داده شده كه مسيرها و زمانبنديهاي آن تا كنون از اينقرار است : ميدان خراسان به سمت ميدان شهدا ساعت 17 ميدان امام حسين به سمت ميدان شهدا ساعت 17 ميدان بهارستان به سمت ميدان شهدا ساعت 17 خيابان پيروزي چهار راه کوکاکولا به سمت ميدان شهدا ساعت 17 ميدان انقلاب به سمت ميدان شهدا ساعت 17
  • طنين الله اكبر در تهران گوش رژيم را كر كرده است: دوشنبه شب صداي الله اكبر از هر شب بلندتر بود. در خيابان هاي يوسف آباد - ولي عصر- سعادت آباد – حكمتيه – ونك – تهران پارس – ميدان سپاه – ميدان امام حسين و صفا و شهرك غرب و گيشا –حشمتيه همه شبه بانك الله اكبر بگوش ميرسد.

كرمانشاه

  • رژيم يك بازداشتگاه مخفي دركرمانشاه داير كرده است. اين بازداشتگاه درزير زمين در مقاومت بسيج ميدان نفت کرمانشاه ميباشد و مزدوران رژيم بازداشت شدگان را باچشم بسته به آنجا منتقل ميكنند. واطلاعات آن حتي دربين نيروهاي رژيم نيز محدود است وكسي به آنجا تردد نميكند و شكنجه گران هم ازآنجا جابجا نمي شوند. گفته مي شود که فرزاد کمانگر هم در اين شكنجه گاه به شدت شکنجه شده بود.
  • يكي ديگر ازشهيدان قيام مردمي به نام حسن طهماسب که در کرمانشاه بر اثر ضربه باتوم به سرش بدست مزدوران رژيم به شهادت رسيد. از محل دفن اين شهيد اطلاعي دردست نيست گفته مي شود در روستاي پدريش وي را دفن کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر