۱۳۸۸ شهریور ۳, سه‌شنبه

گزارش كوتاه يك هموطن از تهرا ن- 3 شهريور

فريادهاي الله اكبر

  • دوشنبه شب و سه شنبه شب 2 و 3 شهريور نيز مانند همه شبها در مناطق 7تير و سعادت آباد و شهرك غرب و گيشا و اكباتان و نارمك فرياد هاي الله اكبر مردم بر پشت بامها جريان داشت . شبهاي جمعه مردم در هفت تير منطقه كوچه هار اشمع باران ميكنند و بعد شعار ميدهند .

شيوه هاي مردمي براي ادامه قيام

  • در برخي محلات مردم نوار شعار الله اكبر را در محلي دورتر از محل خودشان پخش ميكنند و سپس خودشان از خانه هايشان يا داخل كوچه و خيابان شعار الله اكبر را درجواب به نواري كه پخش ميشود پاسخ ميدهند و به اين ترتيب بسيجي هاي را گيج و كلافه ميكنند .
  • ديگر جوانها نميگذارند كه مامورين كسي را دستگير كرده وباخود ببرند و هر طور شده فرد دستگير شده را از دست آنها در ميبرند چون ميدانند كه اگر كسي گير بيفتد چه بلايي به سرش ميايد
  • مردم و جوانان از فرصت ماه رمضان و دعاي سحر و رفتن به مسجد و ... بيشترين استفاده را براي دادن شعار و تظاهرات محلي ميكنند .
  • ماموران پليس زن ديگر چادر سياه ندارند و بخيال خودشان مخفيانه كار شناسايي مردم و مخالفان را انجام ميدهند وبعد آنها را به لباس شخصيها لو ميدهند . جوانان منطقه ما نيز سه چهار نفر از اين مامورين كثيف را حسابي گوشمالي دادند.
  • چند شب پيش در خانه اقوام در نارمك مهمان بوديم كه درمحل تظاهرات شد و بعد از آن مزدوران ريخته بودند و بالگد به درخانه ميكوبيدند تا كساني راكه ممكن است درخانه ها مخفي شده باشند پيدا كنند ولي از آنجا صاحبخانه براثر تكرار اين صحنه ، ميله آهني به پشت درش جوش داده بود مامورين نتوانستنند وارد شوند ولي از ابتداي شروع تظاهرات و قيام هربار كه در محلات تظاهرات ميشد اين صحنه توسط مامورين براي هجوم به خانه هاي مردم تكرار ميشد از اين رو مردم درخانه هايشان را با آهن و ... محكم كرده اند . تا مزدوري نتواند بزور وارد شود .
  • جنوب شهرو بهشت زهرا هميشه شلوغ است و بصورت جنگ و گريز جوانها از دختر و پسر در دسته هاي حتي 10 -20 نفره شعار ميدهند و فرياد قيام را به گوش همه ميرسانند و قبل از اينكه مزدوران سر برسند آنها را قال ميگذارند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر